Linneas Ryktlåda

Hejsan, tänkte visa lite bilder på min nya fina rosa ryktlåda, och mina ryktsaker i den. Dem är väldigt häst-smutsiga för jag har inte hunnit rengöra dem från igår.
Bilderna är tagna med en gammal digitalkamera.

 
Ryktlåda (City Gross - 39:95 :-)                              Okänd sak från pollux (Pollux )
 
Hovkrats (City gross - 15 :-)                                   Tvättsvamp (City gross - 9 :-)
 
Rotborste (City gross - 20 :-)                                  Ansiktsborste (Jag använde till nosryggen) City gross 13 :-
 
Piggborste (City Gross - 8:-)                                   Ansiktsborste (Använde till pannan) från pollux

Ryktskrapa + gummiskrapa

City gross har väldigt bra ryktsaker till bra priser.


Kommentarer
Postat av: Hon.

Jag har en likadan hovkrats, fast min kommer ifrån Lantmännen. ^^'

Snygga grejer btw.

2010-08-21 @ 17:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0